BEATA HUBERT,
RZECZOZNAWCA POLSKIEJ IZBY PRZEMYSŁU SKÓRZANEGO W ŁODZI W SPECJALNOŚCI OBUWNICTWO ( NR 137 ).
Prawo do reklamacji to prawo konsumenckie, które daje konsumentom możliwość zgłaszania swoich roszczeń przedsiębiorcy w przypadku wadliwego produktu lub usługi. Reklamację można złożyć zarówno w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym, jak i w sklepie internetowym.
Konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie dwóch lat od daty zakupu towaru lub wykonania usługi. Po złożeniu reklamacji, przedsiębiorca ma obowiązek rozpatrzyć ją w ciągu 14 dni od daty złożenia. W przypadku uznania reklamacji, przedsiębiorca ma obowiązek dokonać naprawy, wymiany towaru na nowy lub zwrócenia należności pieniężnej.
W przypadku odmowy przedsiębiorcy rozpatrzenia reklamacji lub braku satysfakcjonującej odpowiedzi, konsument ma prawo złożyć skargę do właściwego organu lub skorzystać z mediacji lub postępowania sądowego.
Prawo do reklamacji ma na celu ochronę konsumenta przed wadliwymi produktami i usługami oraz zapewnienie mu możliwości dochodzenia swoich praw.
LOKALIZACJA, WARSZAWA, MAZOWIECKIE, PL
Zadowolonych klientów
%
Lista Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Warszawie ( nr 057 ) Beata Hubert, Biegły Sądowy.
Beata Hubert,
Rzeczoznawca Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego w Łodzi w specjalności obuwnictwo ( nr 137 )
ARTYKUŁY
© 2023 Delante. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Zaprojektowane przez GrapFlow.m.f